Celkové portfolio úvěrů poskytnutých  malým a středním firmám činilo ke dni 31.3.2004 11,488 mld. Kč. V porovnání s koncem března loňského roku se celkové portfolio úvěrů poskytnutých tomuto segmentu klientů meziročně zvýšilo o 37,5 % (k 31. březnu 2003 byl jeho objem 8,356 mld. Kč). K tomu také přispívá stále více oblíbená a používaná on-line úvěrová žádost na www,geuver.cz.

"Jedním z hlavních cílů GE Capital Bank v letošním roce je další agresivní růst v oblasti úvěrů pro malé a střední podniky. Výsledky v prvním čtvrtletí letošního roku svědčí o tom, že se nám tento cíl daří naplňovat. Chceme být preferovaným poskytovatelem finančních služeb pro malé a střední podnikatele. Orientace na malé a střední podniky je totiž naší dlouhodobou strategií," řekl Radomil Štumpa, ředitel komerčního bankovnictví GE Capital Bank.

Na růstu objemu úvěrů poskytnutých malým a středním firmám měly vliv i změny, kterými GE Capital Bank vyšla klientům v prvním čtvrtletí vstříc. Šlo o zvýšení maximálního objemu Malé podnikatelské půjčky na 5 milionů korun a prodloužení doby její splatnosti na šest let. K těmto změnám přistoupila GE Capital Bank počátkem února a vyšla tak vstříc potřebám firem získat rychle prostředky na financování jejich podnikání.

Výhodou Malé podnikatelské půjčky je nejen neúčelovost úvěru, ale i rychlost jejího vyřízení. Efektivní schvalovací proces GE Capital Bank umožňuje rozhodnout o poskytnutí úvěru do tří pracovních dnů.

Vedle úvěrových produktů mají malé a střední firmy velký zájem o využívání nástrojů přímého bankovnictví. GE Capital Bank v minulém roce získala za přímé bankovnictví 1. místo v prestižní soutěži MasterCard Banka roku 2003. Do nabídky patří vedle dnes již běžných produktů jako je Telefon Banka, Mobil Banka nebo Internet Banka také speciální program pro firmy homebanking BankKlient. Tento program umožňuje svým klientům kromě zadávání domácích i zahraničních platebních příkazů, také vytváření vlastních kartoték, napojení na účetní systémy a další funkce, které v bezpečném a přehledném prostředí, šetří nejen práci, ale především čas. Podíl elektronických transakcí má vzhledem k oblíbenosti zákazníků GE Capital Bank dlouhodobě rostoucí trend - v březnu 2004 dosáhl 73%, na počátku roku 2003 byl 60 % a na konci roku 2001 se pohyboval okolo 35 %. Celkové úspory klientů GE Capital Bank díky službám přímého bankovnictví za rok 2003 dosáhly neuvěřitelných 77,5 mil. Kč.

Více informací o produktech a službách pro podnikatele a firmy získáte na www,geuver.cz