Jak vybrat dárek, který udělá opravdovou radost? Máte několik možností, kde najít inspiraci. Všechny pravděpodobně znáte, protože se k nim uchylujete každý rok. Letos se ale na trhu objevila novinka, která bez nadsázky přepíše historii nákupů nejen vánočních dárků.

Přední obchodní řetězce i internetový prodejci v těchto dnech uvádějí tzv. mind maping screening. Jde o program, který na základě analýzy mozkových vln a emocí, které zaznamená při pomyšlení na konkrétní osobu, dokáže navrhnout relevantní produkt pro danou osobu. Výsledky složitého vývoje jako první zúročuje obchodní portál Aukro.cz. Ten program převedl do elektronické podoby a představil ho pod názvem Telepatický aukrobot. Jak funguje, můžete sami vyzkoušet už teď na adrese poklady.aukro.cz. Další prodejci oznámili spuštění svých verzí programu na následující dny.

Od revolučního programu, který využívá principy telepatie, si obchodníci slibují rekordní tržby, protože předpokládají, že díky zjednodušenému výběru dárku jich lidé budou nakupovat více. Odpůrci mu vyčítají možnost zneužití lidské mysli a ohrožení svobodné vůle. Budoucnost telepatických robotů tak mají v rukou sami zákazníci. Jisté je, že vánoční nakupování už nikdy nebudou stejné.