Hlavní obsah

Svěží vítr ve třídě A

Komerční článekMercedes-Benz Česká republika s.r.o.

Novinka v kategorii kompaktních vozů představuje ukázkový prototyp dravce s charakteristickým výrazným designem a výkonnými motory s nízkými emisemi. Nové Áčko tak potěší každého milovníka vytříbeného stylu vyžadujícího maximální jízdní komfort.

Mercedes-Benz Česká republika s.r.o.

Článek

Nejnovější model je o 160 milimetrů nižší než předchozí generace a působí tak mnohem sportovnějším dojmem. Atletické proporce, dlouhá sportovní příď a výrazná maska dodávají vozu sebevědomý a silný výraz, který je navíc podpořen LED High-Performance světlomety. 

Nejnovější model je o 160 milimetrů nižší než předchozí generace a působí tak mnohem sportovnějším dojmem. Atletické proporce, dlouhá sportovní příď a výrazná maska dodávají vozu sebevědomý a silný výraz, který je navíc podpořen LED High-Performance světlomety. 

Výrazné změny lze pozorovat také při pohledu na interiér vozu. Design přístrojové desky byl inspirován leteckou dopravou, což lze pozorovat také u výduchů ventilace, jež připomínají motory proudových letadel. Vnitřku vozu pak vévodí multifunkční tříramenný volant.

Mercedes-Benz Česká republika s.r.o.

I přes svůj sportovní vzhled je nový model třídy A plnohodnotný pětimístný vůz, který na zadních sedadlech poskytne místo třem cestujícím. Zavazadlový prostor má kapacitu 341 litrů, po sklopení zadních sedadel se zvětší na 1157. Unikátní design a především použité materiály vzbuzují dojem, že se jedná o vozidlo mnohem vyšší třídy. Novinka nabízí sedm variant motorů – tři vznětové a čtyři zážehové. Nejúspornější verze nabídne kombinovanou spotřebu 4l/100 km, milovníky sportovní jízdy potěší verze A 250 SPORT s výkonem 155 kW.

I přes svůj sportovní vzhled je nový model třídy A plnohodnotný pětimístný vůz, který na zadních sedadlech poskytne místo třem cestujícím. Zavazadlový prostor má kapacitu 341 litrů, po sklopení zadních sedadel se zvětší na 1157. Unikátní design a především použité materiály vzbuzují dojem, že se jedná o vozidlo mnohem vyšší třídy. Novinka nabízí sedm variant motorů – tři vznětové a čtyři zážehové. Nejúspornější verze nabídne kombinovanou spotřebu 4l/100 km, milovníky sportovní jízdy potěší verze A 250 SPORT s výkonem 155 kW.

I přes svůj sportovní vzhled je nový model třídy A plnohodnotný pětimístný vůz, který na zadních sedadlech poskytne místo třem cestujícím. Zavazadlový prostor má kapacitu 341 litrů, po sklopení zadních sedadel se zvětší na 1157. Unikátní design a především použité materiály vzbuzují dojem, že se jedná o vozidlo mnohem vyšší třídy. Novinka nabízí sedm variant motorů – tři vznětové a čtyři zážehové. Nejúspornější verze nabídne kombinovanou spotřebu 4l/100 km, milovníky sportovní jízdy potěší verze A 250 SPORT s výkonem 155 kW. Tradičním společným jmenovatelem vozů s hvězdou ve znaku je bezpečnost a ani novinka třídy A není v tomto ohledu výjimkou. Mnoho asistenčních systémů bylo převzato z vyšších modelových řad, některé byly dokonce speciálně pro třídu A vyvinuty. Za všechny zmíníme asistent mrtvého úhlu, asistent jízdních pruhů, asistent překročení rychlosti či parkovací asistent. Světovou novinkou ve sféře kompaktních vozů pak představuje radarem podporované varování před kolizí s adaptivním brzdovým systémem, který snižuje riziko nárazu do auta jedoucího před vozidlem. 

I přes svůj sportovní vzhled je nový model třídy A plnohodnotný pětimístný vůz, který na zadních sedadlech poskytne místo třem cestujícím. Zavazadlový prostor má kapacitu 341 litrů, po sklopení zadních sedadel se zvětší na 1157. Unikátní design a především použité materiály vzbuzují dojem, že se jedná o vozidlo mnohem vyšší třídy. Novinka nabízí sedm variant motorů – tři vznětové a čtyři zážehové. Nejúspornější verze nabídne kombinovanou spotřebu 4l/100 km, milovníky sportovní jízdy potěší verze A 250 SPORT s výkonem 155 kW. Tradičním společným jmenovatelem vozů s hvězdou ve znaku je bezpečnost a ani novinka třídy A není v tomto ohledu výjimkou. Mnoho asistenčních systémů bylo převzato z vyšších modelových řad, některé byly dokonce speciálně pro třídu A vyvinuty. Za všechny zmíníme asistent mrtvého úhlu, asistent jízdních pruhů, asistent překročení rychlosti či parkovací asistent. Světovou novinkou ve sféře kompaktních vozů pak představuje radarem podporované varování před kolizí s adaptivním brzdovým systémem, který snižuje riziko nárazu do auta jedoucího před vozidlem. 

Opomenuty nezůstaly ani nové technologie – systém vozu je plně kompatibilní s iPhonem, všechny aplikace a služby se dají díky systému COMAND ovládat online.

Výběr článků

Načítám