Energetické společnosti tak kromě dodávky plynu či elektřiny nabízejí svým zákazníkům řadu dalších výhod a služeb. „Společnost E.ON nabízí kromě spolehlivé dodávky elektřiny a zemního plynu celou řadu zajímavých služeb,“ říká člen představenstva E.ON Energie, a.s. Martin Dvořák. Zákazníci E.ON tak například za každou platbu za elektřinu či zemní plyn získávají body na svou Tesco Clubcard. Další z řady výhod jsou asistenční služby pro domácnosti E.ON Servis, které na zavolanou zajistí odborný zásah řemeslníka v případě nenadálé poruchy, například spáleného jističe. „Dále mohu jmenovat partnerství se společností Vaillant – zákazníci E.ON ušetří při nákupu plynového kotle minimálně 10 500 korun,“ upozorňuje Dvořák. Zajímavým programem může být také E.ON Energie+Bonus, kde lze pořídit zboží, ale i zájezdy za zvýhodněné ceny.Snažíme se dát svým zákazníkům kromě dodávky energií vždy něco navíc,“ uzavírá Dvořák.

Bližší informace získáte na www.eon.cz nebo na E.ON Zákaznické lince 840 111 333.