Článek
„Původně jsme jezdili s našimi dětmi, ale z dětí vyrostli teenageři, kteří už pro naši tradici nemají pochopení,“ říká rezignovaně Jindra. Před výpravou se vždycky s celou partou schází na válečnou poradu. „Moje šestnáctiletá dcera tomu říká Rada starších“, dodává Jindra. Probírala se novoroční předsevzetí a bavili se tím, kdo které předsevzetí v loňském roce nesplnil. „Kluci“ se do Jindry hned pustili, že by si mohl dát předsevzetí, že nebudu nechávat všechny přípravy před cestou na poslední chvíli, jako každý rok. Probírala se i doprava, jak se do Alp skupina dopraví. Jestli pojednou tradiční trasou, nebo jinudy, a kdo vezme tentokrát svoje auto. Kamarád Petr si pochvaloval, jak před týdnem svého Citroëna převedl k DIRECT Pojišťovně. Dostal 2 měsíce povinného ručení i havarijního pojištění zdarma. K tomu se přidal další kamarád, že taky přešel k DIRECTu, a že to bylo vážně snadné. Navíc podle nějakého nezávislého průzkumu změnou pojišťovny ušetří 71 % řidičů.
V té chvíli Jindra o změně povinného ručení nepřemýšlel, ale když se bavili dál, probírali, kdo je a není na letošní výpravu dostatečně vybavený. Komu chybí řetězy a kdo bude mít jaké cestovní pojištění. Když Jindra od Petra slyšel, že DIRECT nabízí také cestovní pojištění online i v den odjezdu, podíval se na stránky pojišťovny.
Kluci Jindrovi nelhali, přechod k DIRECT Pojišťovně mu trval jen 7 minut. „A cestovní pojištění, tak to nechám až na poslední chvíli,“ dodává spiklenecky Jindra.