Chcete ušetřit čas a benzín a místo cestování uspořádat videokonferenci? Chcete ušetřit za kancelářské prostory a umožnit pracovat lidem z domova? Chcete zrychlit procesy ve firmě, zvýšit organizaci lidí a dalších zdrojů? Nechcete, aby zaměstnanci pracovali na dokumentech, které již před nimi někdo udělal?  Chcete mít jistotu, že díky chybě HW, SW nebo díky zlému úmyslu nepřijdete o data?

Na to potřebujete moderní IT technologie, drahý hardware, software a drahé odborníky, kteří provádějí instalace, zálohování dat, aktualizace, správu atd. Dnes může firma místo budování vlastní počítačové sítě využívat software, který běží na zálohovaném a udržovaném hardwaru v bezpečí datových center připojených k internetu. Aplikace pak firma používá prostřednictvím webového prohlížeče. Za toto tzv. „cloudové“ řešení platí jen podle počtu uživatelů softwaru za měsíc.

Kancelářské aplikace MS Office, elektronická pošta s archivem, videokonference, oběh, správa a archivace dokumentů, veřejný web atd. jsou dostupné v cenách od desítek do stovek Kč/uživatele/měsíc pod názvem Office 365. Spolu se spolehlivým připojením k internetu jej nabízí v cenově výhodných balíčcích i Vodafone. Neváhejte se dozvědět více a zaregistrujte se na některou z prezentací firem Microsoft a Vodafone, pořádaných zdarma po celé ČR.