Hlavní obsah

Kampaň „Jsou zdraví?“ jde do finále.

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Již 30. září končí dvouměsíční kampaň „Jsou zdraví?“, kterou připravil Nadační fond pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením (NFOZP). Jejím cílem je netradiční a hravou formou upozornit na vysokou kvalitu práce osob se zdravotním handicapem, a to v kontrastu s často absurdními výtvory „zdravých“ lidí.

Článek

Na webové adrese www.jsouzdravi.cz může kdokoli od 1. srpna nahrát své originální fotografie, které dokumentují tak trochu zmrzačenou práci zdravých lidí, kteří něco zanedbali, odbyli, nebo se u nich projevila zvláštní forma kreativity. A nutno dodat, že některé fotografie opravdu stojí za to! Ostatně podívejte se na galerii těchto výtvorů sami – také Vy se můžete aktivně zapojit a hlasovat pro snímek, který považujete za nejvydařenější.

Potkáte-li se ve svém okolí s absurditou, nad kterou tak trochu zůstává rozum stát, vyfoťte ji a fotografii jednoduchou aplikací nahrajte na uvedené webové adrese. Váš snímek se tak může dostat do soutěže o hodnotné ceny. Vyhrát můžete například telefony HTC, Samsung nebo kvalitní výrobky od firem, které férově zaměstnávají spoluobčany se zdravotním postižením. Na účast v soutěži Vám tedy zbávají již jen 4 dny.

V půlce listopadu se pak v Praze uskuteční slavnostní večer, kde budou oceněným fotografům  ceny předány. Při této příležitosti budou také oceněni nejlepší zaměstnanci z řad firem, které jsou držiteli ochranné známky Práce postižených. Společenský večer  proběhne za doprovodu špičkového domácího jazzu.

Kampaň mimo jiné poprvé široké veřejnosti přestavuje zmíněnou ochrannou známku Práce postižených, která je součástí Národní politiky kvality. Patronem kampaně „Jsou zdraví?“ se stal známý český designér Maxim Velčovský, který již léta fotografuje paskvily a nesmysly, na které v životě naráží. Mediálními partnery jsou například společnosti Seznam (portál Spráce.cz) nebo Mediafax.

Výběr článků

Načítám