Praha – Mlčenlivě zářil ve světlech reflektorů. Kiosek realitní společnosti NEXT REALITY v modrozelených barvách se sebevědomě představoval zájemcům o práci. A byl vidět.

Březen totiž nepatří jen ženevskému autosalonu. Svou tradici si upevnil i pražský pracovní veletrh JOBS EXPO 2011 na Výstavišti. Jde o významnou prezentaci prestižních firem, které se hodlají personálně rozšířit.

Právě takovou je i realitní společnost NEXT REALITY GROUP a.s., jedna z nejrychleji expandujících firem na realitním trhu.

Do roka chce vytvořit až 300 pracovních míst po celém území ČR! Pomoci jí v tom může server Sprace.cz, personální server Seznam.cz. „Jako v Ženevě můžeme vidět spolupráci velkých hráčů na automobilovém trhu, protože vědí, že to přinese úspěch, tak i tato naše kooperace s Sprace.cz doufám bude mít užitek. A to pro stovky lidí,“ věří Robert Hanzl, obchodní ředitel realitní společnosti NEXT REALITY.

Některá pracovní místa u NEXT REALITY už teď čekají na obsazení, aktuálně se to týká nově otevřené pobočky v Olomouci. Další v nejbližší době přibudou. Realitní kancelář se po krajských městech zaměřuje na okresní úroveň. Nejnověji se to projevuje v Ústeckém kraji, kde se otevírají pobočky v Teplicích, Mostě nebo Litoměřicích. „Stejnou expanzi teď chystáme v Karlovarském kraji, kde otevíráme pobočky v Chebu i Mariánských Lázních,“dodává Hanzl.

Rozšiřování pobočkové sítě ale nejde bez schopných obchodníků a manažerů. Proto NEXT REALITY nabízejí pozice vedoucích kanceláří, dále pak zkušených makléřů nebo pozice oblastních manažerů. „To jsou klíčové osoby v konkrétních krajích, kterým patří vedení sítě poboček v regionu. A s tím po rozjetí své sítě souvisejí i nadstandardní příjmy i nedocenitelné zkušenosti.“

Modrozelená štika NEXT REALITY za poslední roky dokázala, že se ubírá správným směrem ve světě realit, právem patří na českém trhu k nejrychleji expandujícím společnostem. A také k nejzajímavějším – díky svému přístupu k novým či zkušeným makléřům.

Oproti konkurenci se totiž v NEXT REALITY neplatí žádné poplatky za nájem ani za inzerci. Letos společnost začala vydávat vlastní časopis, zajišťuje největší formáty inzerce jak realitní, tak i personální. Při školení využívá své vlastní lektory a trenéry, kteří všem nováčkům poskytují několika stupňové základní školení. A opravdu se za nic neplatí! To rozhodně není běžná věc… „Naše strategie je do lidí investovat, pracovat s nimi. Může se to jevit prapodivně, ale my věříme, že při dobré vůli s nadstandardním jednáním se makléři více snaží a cení si nabídnuté pomoci. Vrací se to ve formě zrealizovaných obchodů. Nemáme zájem nechat si platit poplatky za vše. Je jasné, že to klade mnohem větší nároky na výběr spolupracovníků. Kdyby nám bylo jedno, koho přijmeme, a kalkulovali bychom, že si školení prostě každý zaplatí, stoprocentně by se to odrazilo ve kvalitě našich služeb. My ale jdeme opačnou cestou,“ ubezpečuje Hanzl.