„Chtěli jsme dát jasný signál, že se ŠKODA dále vyvíjí. Nový vzhled posunuje značku ještě dále v měřítkách svěžesti, kvality a preciznosti,“ říká k novince Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, předseda představenstva ŠKODA. Inovované CI je jedním z milníků růstové strategie ŠKODA, kterou Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland představil loni na podzim krátce po svém nástupu do funkce. V rámci růstové strategie plánuje ŠKODA expanzi na nové trhy a zdvojnásobení současných prodejů.

„ŠKODA jde svou cestou a chce na domácím i mezinárodním poli projevit svou novou sílu. ŠKODA byla, je a bude synonymem pro vozy s dobrým poměrem ceny a užitné hodnoty, chytrými řešeními a precizním zpracováním. To vše nyní vyjadřuje i naše modernizované logo, ” doplňuje Jürgen Stackmann, člen představenstva za oblast marketingu a prodeje.