Hlavní obsah

Na Valentýna vybetonoval manželce srdce

Novinky, Kraft Foods, s.r.o.

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Originální vyznání lásky připravil před rokem své ženě třicetiletý muž z Kladenska. „Na pozemku, který jsme si společně pořídili, jsem nechal vybetonovat srdce o průměru 5 metrů,“ říká Václav Karlík.

Článek

Betonové srdce, na které červenou barvou napsal vyznání lásky, se později stalo součástí základové desky vysněného rodinného domku. I tenhle netradiční projev lásky je důkazem toho, že Češi rádi slaví sv. Valentýna po svém. Čím originálněji, tím lépe. Hlavně se příliš nepodřizovat trendům ze Západu, odkud k nám valentýnská tradice v porevolučních letech přišla.

Na touhu Čechů vybočovat z řady sází i čokoládová značka Milka, která dává zamilovaným možnost ohromit své protějšky vyznáním z velkoplošného plakátu nebo v televizní reklamě. „Stačí napsat na naši stránku valentýnský vzkaz a když se bude ostatním uživatelům líbit, vytiskneme ho a na sv. Valentýna vylepíme na vybranou osvětlenou reklamní plochu,“ říká brand managerka Klára Titlbachová. „Ze vzkazů s nejvyšším počtem uživatelských hlasů navíc vybereme jeden, který 14. února zazní z úst svého autora během televizní reklamy v hlavním vysílacím čase.“ Do hry o netradiční vyznání vstupte na stránce www.reknitosmilkou.cz.

Výběr článků

Načítám