Fio banka potvrzuje svůj úspěšný vstup na bankovní trh. Počet klientů roste trojnásobným tempem v porovnání s dobou před získáním bankovní licence, v současné době činí celkem cca 67 000. Zároveň byla banka ve třetím čtvrtletí poprvé zařazena do klientského ratingu OVB Vstřícná banka, v němž získala nejlepší hodnocení, a stala se tak nejvstřícnější českou bankou. Návštěvnost webu po spuštění nové podoby (1.září) vzrostla o 40 %, oblíbené jsou zejména přehledné kalkulačky služeb.

"Jsme rádi, že lidé oceňují naše produkty a transparentní poplatkovou politiku. Neomezeného počtu tuzemských plateb zdarma využívá stále více klientů nejen z řad fyzických osob, ale i podnikatelů a firem, u nichž bývá úspora nákladů na finanční služby mnohem výraznější,“ komentuje příznivý vývoj klientské základny Ján Franek, tiskový mluvčí Fio banky.

Které služby by pomohly ušetřit nebo zhodnotit peníze i vám?