A přitom stačilo málo – dobré pojištění, které by jim poskytlo dostatečnou náhradu škody. DIRECT Pojišťovna například garantuje vyplacení takové částky, která stačí na nahrazení zničené věci věcí novou. To ale není u všech pojišťoven samozřejmostí.

Jak to funguje?

Při sjednávání pojištění domácnosti se vždy zajímejte o to, zda je náhrada škody vyplácena v tzv. nových cenách. To znamená v cenách, za které si novou věc pořídíte v době jejího zničení či poškození. U DIRECT Pojišťovny je tato náhrada škody v nových cenách vyplácena vždy. Více informací na www.direct.cz .

A co víc? Za náhradu škody v nových cenách si nemusíte nic připlácet! Samotné pojištění navíc nyní vyjde cenově velmi výhodně díky bonusu 20 %, který u DIRECTu získá každý nový klient při uzavření na www.direct.cz nebo na telefonu 221 221 221.

A jaké jsou další výhody?

DIRECT Pojišťovna poskytuje u všech svých pojištění asistenční služby zdarma, které u pojištění domácnosti představují například zajištění odborníka instalatéra, zámečníka, elektrikáře či jiného specialisty v případě havárie nebo technické závady do 90 minut od nahlášení.

A pojištění u DIRECTu nekončí ani dveřmi do bytu či domu. V ceně je automaticky pojištěn i balkon, sklep či komora, a to včetně věcí na nich uskladněných. A na kočárek a invalidní vozík se vaše pojištění domácnosti bude vztahovat kdekoli na území ČR!

Co když vaše domácnost utrpí takové škody, že se stane neobyvatelnou? DIRECT Pojišťovna vám v rámci pojistného plnění zajistí náhradní ubytování v hodnotě 20 000 Kč u všech pojistných variant.

Spočítejte si nezávazně cenu svého pojištění domova na www.direct.cz , anebo volejte 221 221 221.