V duchu sloganu Rádia Impuls „dřív než ostatní“ tak vstupuje na trh zpravodajství, které bude monitorovat aktuální dění v regionech ČR. Obsah zpráv bude na web iRegiony,cz přicházet jak z ČTK, tak i z redakce zpravodajství Rádia Impuls. A právě propojení s rádiem způsobí, že obě média se tak budou vzájemně doplňovat o informace, a to nejen na internetu, ale také v éteru.

Struktura iRegionů

Titulní strana portálu iRegiony je strukturována přehledně a pro koncového uživatele velice prakticky. V záhlaví jsou formou záložek možné prokliky na zpravodajství, finance a ekonomiku, sport, magazín Českých novin, iPoint. Samozřejmostí je prolink na web Rádia Impuls. Ke každému kraji, který je na titulní straně v záhlaví zastoupen vlastní záložkou, se po rozkliknutí zobrazí příslušné aktuální zprávy včetně zpráv z dopravy.

Jelikož jsou iRegiony moderním a dynamickým internetovým zpravodajským portálem, je konečnému uživateli k dispozici řada doplňků, díky kterým se lze například přihlásit k odběru aktuálních informací a zpráv pomocí služby RSS, případně odběr zpráv formou SMS nebo MMS. Nedílnou součástí každé zprávy na iRegionech je možnost sdílet obsah zpráv pomocí sociálních sítí, jakými jsou stále populárnější Facebook nebo Twitter a podobně.

Rozvoj serveru a cíl projektu

Cílem tohoto projektu je zkvalitnění přístupu k aktuálnímu dění ve všech regionech České republiky. iRegiony.cz vám bude přinášet stále více informací,  kromě již funkčního zpravodajství a dopravy mohou čtenáři očekávat informace ze sportu, konkrétně z nižších hokejových a fotbalových soutěží a během roku přibudou také informace o kulturních událostech.

Významným krokem pak bude uveřejňování informací krajských, okresních a obecních úřadů, které tímto vyzýváme, aby nás v případě zájmu kontaktovali na net@impuls.cz.

Kdo je ČTK a Rádio Impuls?

ČTK je politicky i ekonomicky nezávislá. Ve své práci se řídí heslem: rychlost – spolehlivost – nezávislost. Infobanka ČTK je jedinečná svým rozsahem i komplexností. Rádio Impuls dosahuje již třetím rokem stabilně nejvyšší poslechovosti mezi českými rádii. Podle zveřejněných výsledků Radio Projektu za 3. čtvrtletí 2009 je Rádio Impuls leaderem na trhu ve všech ukazatelích – denně ho poslouchá 1.084.000 posluchačů, nejméně jednou týdně ho naladí 2.237.000 posluchačů v České republice.

Rádio Impuls získalo také ocenění za kampaň „Úsměv sluší každému“, která byla komunikována od jara 2007 do jara 2008. Spolu s agenturou Leo Burnett získali v prestižní soutěži účinnosti reklamy Effie nejvyšší ocenění Zlatou Effie.