Skupina se proto rozhodla namísto služeb vlastní telekomunikační divize využít profesionální řešení od jednoho z největších poskytovatelů ICT služeb v ČR – Telefónica O2. Ta v rámci svých outsourcingových služeb převzala veškeré interní telekomunikační aktivity, včetně zajištění provozu a servisu telefonní ústředny, dodávky koncových zařízení, hlasových služeb a zajištění technologie pro poskytování datových služeb a internetu. Kromě toho provozuje také služby poskytované bývalou telekomunikační divizí, včetně instalace a servisu zabezpečovacích a protipožárních systémů, okruhy bezpečnostních kamer,apod., zajišťuje výstavbu strukturovaných datových sítí a servis stávající telekomunikační sítě, kamerových systémů i dispečinků.

VÍTKOVICE HOLDING díky tomu mají k dispozici garantovanou a finančně vymahatelnou úroveň telko služeb v rámci SLA. Veškerá rizika spojená s provozem nese O2. Spolupráce s Telefónica O2 tak přinesla profesionální garantované služby i úspory nákladů.