Hlavní obsah

Zárukou spokojenosti jsou spolehlivost a individuální přístup

Novinky, ČESKÉ RADIOKOMUNIKACE a.s.

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Kvalita služeb a zákaznického servisu se stává rozhodujícím kritériem při výběru externích dodavatelů služeb pro malé i velké firmy. Cena je pro firemní zákazníky důležitá, osobní přístup, spolehlivé služby a bezchybný servis však začínají hrát prim.

Článek

V dnešní době je mnohdy těžké vybrat si nejkvalitnějšího dodavatele a zároveň spolehlivého partnera. V oblasti hlasových služeb a připojení k internetu to platí dvojnásob. Nejlepší je takové řešení telekomunikačních služeb, které funguje tak hladce, že o něm ani nevíte.

Dodavatelů telekomunikačních řešení pro firmy je v dnešní době mnoho. Ne každý však může nabídnout dlouholeté zkušenosti, technologickou expertizu a rozsáhlou znalost zákaznických potřeb jako České Radiokomunikace. Jako stěžejní při výběru dodavatele služeb se tak ukazují zkušenosti a reference spokojených zákazníků. A o tom, že se v Českých Radiokomunikacích o zákazníky starají více než dobře, svědčí také fakt, že mají nejvyšší podíl velmi spokojených zákazníků v porovnání s největšími poskytovateli telekomunikačních služeb na trhu (na základě nezávislého výzkumu trhu agenturou Insight, s.r.o., březen 2008).

Pokud Vás zajímá, co mohou České Radiokomunikace nabídnout konkrétně Vám, navštivte webové stránky www.radiokomunikace.cz nebo zavolejte na infolinku 800 400 450. Vaše požadavky budou zaznamenány a následně obdržíte nabídku řešení přesně na míru Vašim potřebám.

Výběr článků

Načítám