Hlavní obsah

Žebříčku parfémů ve Francii stále vevodí Angel a Le Mâle

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

PAŘÍŽ

Dámský parfém Angel a pánský Le Mâle stále úspěšně odrážejí nápor konkurentů a zůstávají v čele žebříčků nejprodávanějších voňavek ve Francii. V zemi, kde se denně prodá 170 000 flakonů a kde se každoročně objevuje na trhu kolem 150 nových značek, si drží vedoucí pozici už nejméně pět let.

Článek

Angel, první parfém Thiery Muglera se zrodil z tvůrcovy kreativity a vzpomínek na dětství. Parfém, který Mugler vytvořil v roce 1992 a jenž mísí vůni mandarinky, bergamoty, mučenky, pačuli, čokolády, vanilky, broskve a dalších složek, je první orientálně-gurmánský parfém bez květin.

A jeho vůně boduje i za francouzskými hranicemi - je třetí nejprodávanější v Evropě.

Květinové srdce vůně

Nyní se Mugler rozhodl použít část vůně Angel (její rozkošnou fasetu) a oživit ji třemi květinami - lilií, pivoňkou a fialkou. Vznikla tak úžasná trojice parfémů pojmenovaná Garden of stars - Zahrada hvězd, vesmírná zahrada mezi nebem a zemí. Výrazné, elegantní, kontrastní a originální květiny doprovází lahodné pačuli a pralinky.

Boj o první místo

V žebříčku prodeje dámských parfémů následuje za "andělem" mýtický Chanel No.5, který byl vytvořen už v roce 1921 a který je stále nejprodávanější na světě. Na třetí příčce je J'adore firmy Dior. Stejné pořadí bylo už v roce 2000.

Ve Francii se drží na čele navzdory nové reklamní kampani svého největšího konkurenta. Chanel No.5 už přes rok propaguje reklamní šot s australskou filmovou hvězdou Nicole Kidmanovou. Chanel jí za něj údajně zaplatil v přepočtu 240 miliónů korun. To legendární Marilyn Monroeová mu před padesáti lety udělala reklamu zadarmo, když prohlásila, že chodí spát "jen v několika kapkách Chanelu No.5".

Mezi muži vítězí "Samec"

Le Mâle, v doslovném překladu "samec", je nejvyhledávanější ve Francii už od roku 1999 a už několik let vede také v celoevropském měřítku. Reklamu mu dělali například fotbalista Zinédine Zidane nebo zpěvák Johnny Hallyday. Na druhém místě žebříčku je Allure Homme od firmy Chanel a na třetím Diorova Eau sauvage.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám