Hlavní obsah

Nejlepší reklama loňského roku se natáčela v České republice

Reklama francouzské televizní stanice Canal+ s názvem „Medvěd“, která se natáčela v České republice, se stala podle prestižní ročenky Gunn Report nejvíce oceňovanou reklamou minulého roku. Navíc je vůbec nejúspěšnější reklamou v celé čtrnáctileté historii této publikace.

Nejlepší reklama loňského roku se natáčela v České republice

Gunn Report je nezávislá ročenka vydávaná od roku 1999 Donaldem Gunnem. Sleduje výsledky různých reklamních festivalů a soutěží a na jejich základě určuje nejúspěšnější reklamy a agentury.

„Čím víc sledujete Canal+, tím víc milujete film,“ je hlavní motto reklamy, která se natáčela na hradě Kost a v barrandovských ateliérech. Její nizozemský režisér Matthijs van Heijningen se pak stal nejoceňovanějším tvůrcem loňského roku. Mimo reklamní tvorbu je znám především novou verzí hororu Věc.

V reklamě vystupuje v hlavní roli medvěd, který je úspěšným filmovým režisérem. Musí mít vše pod kontrolou, je trochu excentrický a výbušný, ale také velmi talentovaný. Během reklamy vypráví s nadšením o své lásce k filmu, na konci se ovšem ukáže, že to byl pouze sen medvědí kůže, která strávila příliš mnoho času sledováním francouzského Canal+.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků