Hlavní obsah

Důchodkyně chce vrátit peníze za dovolenou ve Španělsku, v hotelu bylo moc Španělů

Novinky, zel

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Vysněné prázdniny ve Španělsku pokazil britské turistce hotel plný španělských turistů. Osmdesátnice Freda Jacksonová prý kvůli nim probrečela celé dva týdny dovolené. Po cestovní kanceláři proto požaduje vrácení peněz v plné výši. Více než tisíc liber (zhruba 29 000 korun) šetřila spolu se svým doprovodem přes rok. Informoval o tom Daily Mail.

Foto: Profimedia.cz

Freda Jacksonová se svou dovolenou rozhodně nebyla spokojena.

Článek

„Proč si Španělé nemůžou jezdit na prázdniny někam jinam,“ posteskla si rodačka z Manchesteru a babička šesti vnoučat Freda Jacksonová. Cestovní kanceláři má za zlé, že jí zničila dovolenou snů. Na předměstí města Benidorm na východním pobřeží Španělska se totiž nesetkala zrovna s tím, co od prázdnin očekávala.

„Hotel byl Španěly doslova nacpaný. Neustále nám lezli na nervy svým neomaleným chováním,“ nešetřila Freda stížnostmi na nedávnou dovolenou.

Čekal na ni pokoj ve čtrnáctém patře

Důchodkyně Freda má vážné problémy s pohybem. Nezdvořilí Španělé ji podle jejích slov mnohokrát málem povalili.

„Při večerní procházce do mě narazil nějaký španělský mladík, div že jsem neletěla vzduchem. Odkráčel si pak pryč a ani se neomluvil,“ popisovala jeden z mnoha ústrků žena.

K tomu všemu jí cestovní kancelář slíbila hotel s dobrým přístupem pro nemohoucí lidi. Po příjezdu ale zjistila, že ji umístili do čtrnáctého podlaží. Jedině díky ochotě recepčních mohla nakonec zůstat ve druhém podlaží. I tak ji ale od bazénu dělilo přes čtyřicet schodů.

Slevový poukaz místo náhrady škody

„Nikdy předtím jsem si na dovolenou nestěžovala, ale tohle byla hotová katastrofa,“ zoufala si Freda.

Zástupci cestovní společnosti Thomas Cook jí po prvních stížnostech nabídli jako kompenzaci poukaz na 75 liber (2 162 korun). Ten však rozhodně odmítla. Až po čase se společnost rozhodla rozdělit 566 liber (16 316 korun) mezi Fredu a její doprovod.

„Nepohodlí naší zákaznice nás velice mrzí, proč ke komplikacím došlo, je v současné době v šetření. Chceme se ujistit, že nic podobného se už nebude opakovat,“ okomentoval situaci mluvčí cestovní kanceláře.

Kompenzace ale nemá co do činění s pobytem španělských turistů. Peníze se Fredě vrátí za chybu v rezervačním systému, který ji informoval o změně času odletu pouze šest dní před samotnou cestou.

Reklama

Výběr článků

Načítám