Hudební skupina Kryštof si vsadila sumu pět tisíc korun na to, že jejich turné navštíví 35 - 40 tisíc posluchačů. Tuto sázku v běžné nabídce sázkové kanceláře nenaleznete, je jednou z prvních vlaštovek tzv. individuálních sázek. Při nich si sázkař sám vybere, nač si chce vsadit, a bookmaker mu během krátké doby vypíše kurs a vytvoří návrh sázky.

Stejně jako si skupina Kryštof vsadila na návštěvnost turné, můžou si už i obyčejní lidé například vsadit, že se jejich syn například dostane do české fotbalové reprezentace. Vsázet se ale nebudou tzv. negativní sázky jako třeba na něčí úmrtí. Kryštof měli na výběr čtyři číselné rozsahy počtu návštěvníků turné, nakonec se rozhodli přijmout druhý nejvyšší, který se nejvíc blížil jejich vlastnímu tipu 38 tisíc návštěvníků.