Celá věc už došla tak daleko, že reklamní společnost JC Decaux, která pro H&M kampaň připravila, fanouškům slibuje, že jim bude dávat zdarma plakáty jejich idolu, jenom aby už nechali Heidi na billboardech na pokoji.

Podle JC Decaux byla ukradena či zničena více než polovina plakátů a je potřeba platit lepičům drahé přesčasy, aby je pravidelně obnovovali. Další problém je, že řada fanoušků ve snaze dostat se k neporušeným plakátům sexy krásky těžce poškodí plakátovací plochy a drahé plastikové či skleněné kryty, které mají chránit papírovou Heidi před povětrnostními vlivy. Co nestihnou sběratelé ukrást, do toho se pustí zuřivé feministky, které plakáty ničí, protože je odpuzuje údajný sexistický tón reklamní kampaně.

V internetové aukční síni eBay se podle zpravodajského serveru Ananova už začaly plakáty nabízet v přepočtu za 1000 korun za kus. O Heidi, která oslaví 1. června třicítku, je prostě pořád zájem.