Hlavní obsah

Cestovní kancelář vydělává na povodních

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

BUDAPEŠŤ

Maďarská cestovní kancelář se snaží vydělat na lidském neštěstí v Budapešťi tím, že svým klientů nabízí tzv. "katastrofickou dovolenou".

Článek

Cestovní agentura Popeye vytyčila lodní trasu, na které se teď dokonce nachází značky v maďarštině a angličtině. Výletníkům slibuje, že je zavedou na ta "nejlépe" zatopená místa. Agentura nabízí také autobusové výlety k zatopeným místům.

Mluvčí cestovní kaceláře řekl: "Nejsme si jistí, jak dlouho budeme moci nabízet tyto výlety, záleží na tom, kdy klesne voda. Už v tento moment ale můžeme prohlásit náš nápad za obrovský úspěch. Nezáleží na tom, z jaké části světa lidé jsou, všichni milují katastrofy a neštěstí."

Reklama

Související články

Japonská cestovka připravila lety k ISS

Největší japonská cestovní kancelář JTB nabídne od října svým movitým zákazníkům novou destinaci pro týdenní dovolenou - Mezinárodní kosmickou stanici (ISS),...

Výběr článků

Načítám