Soud ve francouzském městě Nanterre u Paříže rozhodl, že vydavatel týdeníku Hachette/Filipacchi musí zaplatit odškodné ve výši 15.000 eur a zveřejnit písemnou omluvu za "lživou zprávu, která se dotkla soukromého života princezny a její pověsti".

Oznámil to v pondělí večer tiskový úřad monackého knížecího domu. Reakce knížete Rainiera na článek v Paris-Match, podle něhož byla 38letá Stéphanie počátkem dubna vyhnána z domu, protože svedla nejprve mladého zahradníka a pak portugalského akrobata, byla velmi bouřlivá. Téhož dne, kdy článek vyšel, kníže zprávu dementoval jako nepodloženou a poškozující jeho i jeho rodinu. "Princezna Stéphanie se plně zhošťuje svých oficiálních i soukromých závazků," uvádělo se v dementi, které palác vydal. "Znovu vyjadřujeme politování nad falešnými zprávami, které šíří tisk bažící po senzaci."