"Projekt VyVolení jednoznačně splnil naše očekávání ve všech oblastech," odpověděla mluvčí Primy Jana Malíková na dotaz, zda soutěž splnila představu o finanční návratnosti nákladů, které před startem soutěže odhadl generální ředitel Primy Martin Dvořák na 150 miliónů korun.

Kromě vysoké sledovanosti, v průměru 1,5 miliónu lidí, se zvedl podíl na sledovanosti odvysílaných reklam, a tedy i příjmů z reklamy. A to zhruba o čtvrtinu za měsíc ve srovnání se stejným obdobím předcházejícího roku. Vyplývá to z průběžných údajů TNS A-Connect.

Češi utratili za hlasy 40 miliónů

Češi v průběhu VyVolených utratili za hlasy soutěžícím více než 40 miliónů korun. Podle Malíkové poslali lidé téměř sedm miliónů hlasů, ať již v podobě SMS či telefonátu, přes šestinu z toho (1,2 miliónu) při finále. Každý hlas přitom stál podle propozic soutěže 6,20 Kč. O zisk se však televize dělí s operátory a zprostředkovateli hlasování.

Reklamní předměty VyVolených se v ČR prodávají zejména v řetězcích Albert a Hypernova. Její mluvčí Kateřina Černá i mluvčí Primy Malíková míní, že o trička, hrníčky, kalendáře, čepice, klíčenky, diáře, bloky a další je velký zájem