Hlavní obsah

Der Spiegel: doba Evy Herzigové je pryč

BERLÍN

Doba české modelky Evy Herzigové, která se v roce 1995 proslavila propagováním podprsenky Wonderbra zvýrazňující její vnady, je podle nejnovějšího vydání německého týdeníku Der Spiegel tatam. Časopis napsal, že svou nadcházející kampaň za tři milióny eur postavila firma Wonderbra na nevinně vyhlížejících modelkách.

Článek

Vybrané modelky vystupují v příliš cudných šatech, které nedávají podprsence pořádně vyniknout.

Možná to znamená, že v reklamě končí okázalé stavění ženskosti na odiv a že nastává odklon od šovinistické kultury sexualizace, soudí magazín.

"Trendem je seberealizace ženy", uvedl Hervé Bailly z firmy Wonderbra. "Ženy chtějí dosáhnout rovnováhy mezi přitažlivostí pro muže a vlastní identitou. Vůči ženám není uctivé ukazovat je polonahé," podotkl.

Reklama

Související témata:

Související články

Eva Herzigová je připravena na mateřství

Topmodelka českého původu Eva Herzigová, která již tři roky chodí s italským módním magnátem Gregoriem Marsiajem, míní, že je již vhodný čas na vlastní dítě....

Výběr článků

Načítám