"Neustále nás cizí lidé zastavují na ulici, v supermarketech či parku a chtějí se podívat na naše dítě," uvedl mladý pár, který se sám řadí ke středním vrstvám. "Každý z nich je potenciálním zákazníkem, kterého může reklamní vzkaz zaujmout," dodali rodiče.

Jonathan zdůraznil, že reklama, objedná-li si ji někdo, bude jen na oblečení holčičky. Věří, že běžný chod rodiny nebude nijak narušen. Ostře odmítnul dohady narážející na zneužívání dítěte. Jeho nápad je podle něj lepší než přimět dítě k herectví nebo modelingu.

Hlasujte v anketě pod článkem:
Souhlasíte s rozhodnutím rodičů?

Rodiče přitom nejsou prvními, kteří pronajímají lidské tělo v širším měřítku, poznamenal internetový server Edmonton Sun. Loni nabízel Andy Quinlad svou holou hlavu také jako komerční plochu. Začátkem roku zase muž z Nebrasky nabízel své čelo. Jeho nabídku vzala vážně jistá firma, která mu zaplatila v přepočtu asi 930 tisíc korun za reklamu na lék proti chrápání.

Podle expertů v oblasti reklamy budou lidé čím dál tím více znuděni tradičními reklamami, proto si firmy budou muset nacházet nové zajímavější způsoby, jak zákazníky oslovit.