První signály, které nasvědčují, že Claudia pomalu ustupuje ze slávy, vyslal zásilkový dům Quelle. Jak zveřejnil německý časopis Focus, tvůrci katalogů už napříště nepočítají s tím, že by se tvář někdejší Lagerfeldovy favoritky znovu objevila na jejich obálce, přestože ji zdobila v loňském jarním i podzimním vydání spolu s dvouletým synkem Casparem.

"Šlo o dvojnásobnou výjimku z pravidla, již už nikdy nehodláme zopakovat," uvedl mluvčí firmy Erich Jeske. V budoucnu hodlá Quelle vsadit na zcela neznámé, mediálně neotřelé tváře. Obdobný trend nastupuje i jeho konkurent Otto, jenž se krátce předtím rozloučil s osvědčenou Heidi Klumovou.

Jejich krajanka Nadja Auermannová zatím boduje nejen jako modelka, ale také jako herečka. "Nic to však neznamená," svěřila se médiím. "Všechno se může pokazit rychleji, než se člověk naděje."

Nicméně v odchodu ze světa showbyznysu nespatřuje žádnou tragédii. "Kdybych přišla úplně o všechno, živila bych se třeba i jako uklizečka," zdůraznila modelka s poukazem na své dvě děti, které potřebují, aby na ně myslela víc než na vlastní kariéru.