Časopis Spy před dvěma roky otiskl dva články, které pobouřily Helenu Vondráčkovou, Martina Michala a jejich účetní Marcelu Hradeckou. Jeden z textů nesl název: "Heleno, on spí s tvou účetní", druhý: "Heleno, zatkli ti manžela."

Ani jeden z nich se nezakládal na pravdě, proto všichni tři, kterých se materiály týkaly, podali žalobu. Městský soud však Michalovi přiřkl místo požadovaných 500 tisíc jen dvacet, Vondráčkové, která požadovala 150 tisíc, nic a Hradecké 50 tisíc korun. Poslední jmenovaná se neodvolala.

Michalovi v pondělí senát vrchního soud přidal dalších osmdesát tisíc a stanovil, že finanční satisfakci si zaslouží i Vondráčková. Soudu nižší instance pak nařídil, aby určil její výši.

Helena Vondráčková letos v dubnu již jednou uspěla, když vysoudila na časopisu Rytmus života čtvrt miliónu a omluvu za článek z loňského roku s názvem "Pravda o mém dítěti". [celá zpráva] "Z Rytmu života se stal časopis, který šíří nepravdivé informace a výmysly," uvedla nedávno Vondráčková s tím, že u soudu leží další žaloby asi na padesát lživých článků, které vyšly ve stejném časopise.