„Hodně jsme si poplakali, než jsme si uvědomili, že syn nechal medvídka v posteli na hotelovém pokoji,“ stálo v mailu, který Pickardová, kreativní ředitelka ze San Franciska, zaslala rezortu. Ve zprávě matka prosila, zda by se po něm nemohli zaměstnanci rezortu podívat.

Julien Woerpel a Rachel Bowerová s nalezenými plyšáky

Julien Woerpel a Rachel Bowerová s nalezenými plyšáky

FOTO: Grand Hyatt Kauai Resort & Spa

Jak píše server CNN, který o medvídkově příběhu informoval, prosba naštěstí padla na úrodnou půdu. Ředitel ubytování Julien Woerpel má dvě děti ve věku jednoho roku a tří let, dobře tedy ví, jaké to je, když malé dítě ztratí svou oblíbenou hračku.

Na slunné Havaji se vždy najde čas na koupání.

Na slunné Havaji se vždy najde čas na koupání.

FOTO: Grand Hyatt Kauai Resort & Spa

Sutro byl brzy nalezen ve společnosti malého plyšového tuleně jménem Kauaie, nejnovějšího přírůstku do sbírky plyšových hraček, kterého syn v posteli zapomněl rovněž. Místo aby Woerpel okamžitě poslal plyšáky za jejich majitelem, rozhodl se, že celé příhodě dodá trochu šťávy.

Sutro se vrátil s fotkami svých zážitků

Za pomoci své asistentky Rachel Bowerové zařídil Sutrovi a jeho tulenímu kamarádovi dovolenou snů, když ho provedl všemi lákadly, které rezort skýtá. „Rachel a já jsme chtěli ukázat, že medvídek si to tady prostě užíval a chtěl tu zůstat o něco déle,“ sdělil CNN Woerpel.

Sutrovi se v hotelu postrali i o manikúru.

Sutrovi se v hotelu postarali i o manikúru.

FOTO: Grand Hyatt Kauai Resort & Spa

Ze Sutra i Kauaie se tak rázem stali VIP hosté, kteří si užívali nádherného výhledu a všech možných hotelových služeb včetně manikúry. Pickardová mezitím položila synovi na postel pohlednici, na které medvídek vysvětluje, proč se rozhodl zůstat o něco déle a že bude za pár dní zpátky. Když se nakonec Sutro vrátil, měl s sebou fotografie svých dobrodružství.

Odhlášení proběhlo na recepci bez problémů.

Odhlášení proběhlo na recepci bez problémů.

FOTO: Grand Hyatt Kauai Resort & Spa

Jak server CNN poznamenává, vždy se vyplatí obrátit se na hotel přátelským e-mailem a být slušný k zaměstnancům. Rovněž platí, že nejlepší reklama nemusí stát spoustu peněz, stačí jenom trocha dětské fantazie a ochota vyjít zákazníkům vstříc.