Svůj krok zástupci společnosti Parlux Fragnances vysvětlili tím, že chtěli vyjít vstříc fanouškům Hiltonové, která je podle nich nyní v kurzu. "Parfém Paris Hiltonové jsme na trh chtěli uvést začátkem roku 2005, ale změnili jsme názor, protože Paris je jedním z největších jmen současnosti," vysvětlili.

Hiltonová se tak vydává ve stopách svých kolegyň ze světa showbyznysu, které již svou vůni prodávají. K nim patří například zpěvačky Britney Spearsová, Céline Dionová či Jennifer Lopezová.

Touží po manželovi a dítěti

Třiadvacetiletá Paris Hiltonová, která je známá svou náklonností k bujaré zábavě, nedávno také prozradila, že se hodlá usadit a naznačila, že by ráda založila rodinu. Prohlásila, že touží najít toho pravého muže, s nímž by si pořídila dítě. Matkou by se chtěla stát do dvou let.

Životní lásku by si přála i navzdory své přelétavé pověsti, podle níž prý muže střídá přibližně tak rychle, jako si kupuje nové kabelky. Paris ale podle internetového server News 24  tvrdí, že o ní mají lidé špatné mínění. Ve skutečnosti je prý jinou ženou, než se veřejnost domnívá.