Popová hvězda dokonce vůbec poprvé souhlasila s tím, aby se v reklamě objevily snímky z jejích nejslavnějších videoklipů, jako jsou Vogue, Material Girl, Frozen nebo Hollywood.

V reklamním klipu Madonně asistuje jeden z nejpopulárnějších polských herců Zbigniew Zamachowski, který coby řidič bere zpěvačku na projížďku Varšavou.

Příprava reklamní kampaně trvala asi deset měsíců a pracovalo na ní kolem stovky lidí. Velkou část přípravy zabraly rozhovory s Madonnou v Londýně, Los Angeles, v New Yorku a Paříži. O 46leté zpěvačce je totiž známo, že velmi pečlivě vybírá akce, kterých se účastní.

"Jednání bylo velmi profesionální a velmi těžké. Vložili jsme do toho mnoho práce a teď jsme rádi, že se to podařilo," uvedl Robert Kozyra, šéf Radia Zet. Rozhlasová stanice však odmítla prozradit, kolik Madonně za reklamu zaplatila.