S upřímností sobě vlastní se však projevila lidová tvořivost. Na billboardech, které mají před očima obyvatelé Ostravy, se objevily vulgární nápisy. Mnohem kultivovanějším způsobem, jak se vypořádat s Grossovou imagovou kampaní, nabízí internetová stránka vembloud.wz.cz.

Zde můžete vymyslet vlastní slogan a doplnit tak prázdné místo na plakátu s premiérem. Obří portréty předsedy vlády zaplavily celou republiku a jsou součástí kampaně k listopadovým volbám do krajských zastupitelstev a Senátu.  "Musí se změnit obraz soc. dem. jako strany, která pětiletým vládnutím tak trochu zpanštěla. Jsem přesvědčen, že to pravda není, ale řada lidí na to může mít jiný názor," řekl premiér Gross.

Znalci reklamy a marketingu považují "reklamu na premiéra" za dobrý tah. "Hesla jsou dobře vymyšlená," řekl ČTK viceprezident Asociace komunikačních agentur Jiří Mikeš. Gross se podle něj cíleně snaží zúročit svůj "chlapecký kukuč", který zabírá především na ženskou část společnosti. Šéfredaktor týdeníku Marketing&Media Daniel Köppl soudí, že kampaň má zabránit poklesu Grossovy popularity po nástupu do premiérského křesla.