Hlavní obsah

Černý pátek je tu, lidé se kvůli slevám i rvou

Novinky, vps

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Po roce je tu opět Black Friday neboli černý pátek. Tedy den, kdy většina velkých obchodů především v USA, ale také ve světě nabízí velké slevy na zboží. To samozřejmě vždy přiláká obrovské množství lidí, kteří se kvůli levnějším nákupům mačkají, hádají a také neváhají použít násilí.

Toto video už bohužel nemůžeme přehrávat z důvodu vypršení internetové licence

BEZ KOMENTÁŘE: Zákazníci se poprali v nákupním centru v LouisvilleVideo: weaknd, Newsflare.com

 
Článek

Důkazem je třeba video z Louisville v Kentucky, kde obchody otevřely už o půlnoci. I v tuto hodinu tam čekalo hodně lidí, a došlo tam dokonce ke rvačce.

„Začalo to kvůli tomu, že někdo si chtěl něco koupit a jiný zákazník k tomu měl nevhodný komentář,“ uvedl autor videa, že někdy stačí opravdu málo.

KOMENTÁŘ DNE:

Lyžařské Nagano -  Nedá se nic dělat, dnešní komentář musí být sportovní, protože jedna mladá dáma přepsala lyžařské dějiny země. Čtěte zde >>

Kromě půlnoci se některé obchody rozhodly otevřít už ve čtvrtek večer na Den díkůvzdání, aby získaly náskok před konkurencí.

Toto video už bohužel nemůžeme přehrávat z důvodu vypršení internetové licence

BEZ KOMENTÁŘE: Davy zákazníků se valily obchodem v MinnesotěVideo: Reuters

Vypadá to, že letos se černý pátek opět vyplatí, protože jen od půlnoci do páté hodiny ranní utratili lidé podle Adobe Digital Index při nákupech na internetu miliardu dolarů. Podle agentury Reuters je to o 22 procent víc než loni.

Tradice nákupního dne se už před delší dobou ujala ve Velké Británii, kde si prodejci podle všeho po roce zase přijdou na své.

„Loni do našich obchodních center přišlo od pátku do neděle 800 tisíc lidí. Letos očekáváme podobný výsledek,“ řekla pro The Daily Telegraph šéfka marketingu center Westfield Myf Ryanová. Podle deníku však dost možná nakonec nastane oproti loňsku menší pokles, zřejmě zapříčiněný větším množstvím on-line nákupů.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám