Vydavatelství Ringier, které Blesk vydává, se v článku Heleno, promiň! na titulní straně Vondráčkové omlouvá za zprávu Konečně prozrazeno, kterou zveřejnilo 27. února. Tehdy Blesk přinesl "pravdu o dítěti Vondráčkové." V článku mimo jiné stálo, že za "zpackaným potratem stál její tehdejší německý milenec. Zpěvačka deník zažalovala.

.: ANKETA
Zachoval se vydavatel deníku Blesk správně, když se H. Vondráčkové omluvil ještě před soudem?
Hlasujte v anketě na konci článku.

"Heleno, to se opravdu nemělo stá!" začíná Ringier svou omluvu. Vydavatelství uvádí, že nechce s Vondráčkovou vést dlouhou právní bitvu a proto volí omluvu na titulní straně listu. O životní tragédii zpěvačky chtěl list pouze informovat fanoušky zpěvačky a ukázat tak, jaká je to statečná žena, píše se v omluvě.

Za redakční omluvu pak Ringier připojil i text, jehož zveřejnění v žalobě požadovala Vondráčková. V něm zpěvačka článek z února letošního roku označila za nevhodný a účelový. V závěru textu pak uvádí, že se ke zmíněnému článku ona, ani její manžel, nikdy nevyjádřili a neposkytli žádné informace.