Giacobbi odmala obdivoval závodní jezdce a měl slabost především pro ferrari. Nějaký čas žil v Turíně a jednoho dne dostal od svého zetě tip na něco, co by ho mohlo určitě zajímat.

Jel tak do skladu v Colicu u jezera Como, kde ležela ladem celá řada autodílů. A jedním z nich byla i karoserie, která patřila ceněné Testa Rosse. Giacobbimu řekli, že ji společně s dalšími třemi kusy vyrobila karosárna, která tehdy usilovala o to, aby byla výhradním dodavatelem pro ferrari.

To se však nepodařilo a karoserie zůstaly ležet ladem, dokud jednu z nich neobjevil Giacobbi. Ten neváhal a odvezl si ji do svého současného kalifornského domova v Orange County.

Giacobbi je vystudovaný inženýr a se stavbou aut měl zkušenosti, takže se nebál pustit do renovace legendárního auta. I tak to ale byla výzva.

Vyrobeno jich bylo jen 21

Karoserie a mnoho dalších dílů je originálních, zbytek však musel zručný nadšenec vyrobit sám nebo sehnat jinak. Motor je například 4,4litrový 12válec z Ferrari 365. Jeho vůz tak není úplně původní, to mu však vůbec nevadí. Na rozdíl od ostatních, kteří své Testa Rossy schovávají jako investici, se auto nemusí bát prohnat.

„Je to vzrušující. Váží jen něco přes tunu a má 400 koní. S úzkými koly je to docela adrenalin. Nevím proč, ale moje rodina je myslím docela šťastná, že se nehoním za ženami,“ řekl Giacobbi v krátkém filmu, který o svém díle vytvořil ve spolupráci s kanálem Petrolicious.

Originální Ferrari 250 Testa Rossa je velmi ceněným vozem. Vyrobilo se jich jen 21. Loni se jeden kus prodal za 39,8 miliónu dolarů, což je podle současného kurzu zhruba 980 miliónů korun.