Podle londýnské agentury WENN nabídla firma sídlící v New Yorku Barbaře a Jenně Bushovým kontrakt, který prý bude mít hodnotu několika miliónů.

Šéf módní společnosti Dave D'Orazio v oficiálním prohlášení uvedl, že bez ohledu na to, zda George W. Bush bude, nebo nebude na podzim podruhé zvolen do Bílého domu, pro svět módy by prý děvčata byla skutečnou výhrou. "Obě se mohou stát topmodelkami, jež určují světovou módu," nešetřil nadšením D'Orazio.

Šéf agentury zároveň doporučil prezidentu Bushovi, aby obě dcery využil ve volební kampani. "Představuji si je na billboardech v New Yorku v době republikánského konventu. Na ně by se stoprocentně díval celý svět," podotkl.

S největší pravděpodobností jde ale spíše o chytrý reklamní tah. Firma Ambassador Promotions je totiž ve světě módy neznámou agenturou, její hlavní náplní je organizování hudebních show.

Mezi klienty agentury patří především velké hotely, které si od ní nechávají dodávat imitátory, dvojníky slavných celebrit a moderátory. Bushova dvojčata před dvěma měsíci úspěšně dokončila bakalářský stupeň na vysoké škole. Zatímco Barbara promovala na Yaleu, Jenna zůstala věrná rodnému Austinu v Texasu.