Thajská reklama ukazuje stydlivého muže, kterému v průběhu klipu dělá skrytého parťáka toulavý pes, kterému dal něco k jídlu. Ten mu ochraňuje jeho automobil (mimochodem, copak to muž řídí za vůz?) a všelijak mu usnadňuje život.

O hlavní kousek, tedy sblížení muže s pohlednou slečnou, se pak postará na závěr reklamy. A jak to souvisí s činností banky? Jednoduše. I malá investice, v tomto případě pamlsek hladovému psovi, může vynést velké zisky.

Video

Reklama thajské společnosti TrueMove ukazuje, že dobro se člověku může vrátit i o desetiletí později

Na emoce vsadila v Thajsku i telekomunikační společnost TrueMove. Ve své populární reklamě se snažila upozornit na fakt, že dobro se může člověku vrátit i o desetiletí později. [celá zpráva]

Video

Dojemná reklama se školákem, který pomáhá své matce

Další reklama, kterou natočila thajská pojišťovací společnost Thai Life Assurance, ukazovala příběh mladého chlapce, který pomáhal své matce, kterou při úklidu města srazilo auto. [celá zpráva]