Vzhledem k tomu, že čas na telefonu zákazníků vypadal v pořádku, mnozí chybu neodhalili, dokud neopustili své domovy.

„Zdálo se mi, že je trochu větší tma. Říkal jsem si, že asi v noci pršelo nebo tak něco... a tak jsem vyrazil normálně do práce. V autobusu jsem dostal SMS od manželky, která mi psala, že je teprve 6:20. Nemohl jsem tomu uvěřit, protože na telefonu jsem měl 7:20. Tak jsem se zeptal někoho dalšího v autobusu, a ten mi potvrdil, že je opravdu teprve 6:20,“ citovala australská televize jednoho z postižených zákazníků.

Firma Optus nabídla klientům, které předčasně vyburcovala, zdarma kávu v kavárně při prokázání se telefonem se špatným časovým údajem. „Probudili jsme vás? Omlouváme se,“ stálo ve vzkazu firmy.

Queensland je jedním z australských států, které sezónní posun času neuplatňují. Stát zavedl zkušebně časový posun na tři roky počínaje obdobím 1989/90, v referendu v roce 1992 však toto opatření neprošlo, když ho odmítlo 54,5 procenta dotázaných.