Výrobky navozují pocit svěžesti a jsou určeny především mladým ženám.

"Curious osloví především konzumentky, které drží krok s módou, jsou talentované, úspěšné a mají kosmopolitního ducha," tvrdí světoznámá kosmetička Elizabeth Ardenová, pod jejíž záštitou byly přípravky vytvářeny. 

Ve sprše bez Britney

Vyskytly se však již kritiky, které Britney vyčítají, že zapomněla na přípravky pro muže. "Řada z těch, kteří se cítí být světoobčany, by se jistě pod sprchou ráda nechala unášet představou, že je tam s nimi alespoň zprostředkovaně Britney," naznačují někteří odborníci z módního světa.

Marketingoví experti soudí, že kolekce bude mít značný obchodní úspěch. Jen se trochu obávají, aby vůně přípravků nebyla stejně kýčovitá jako obal, v němž se mají prodávat.

Na výslovné zpěvaččino přání bude totiž zhotoven z papíru potištěného kombinací jejích nejoblíbenějších barev - starorůžové a nebesky modré. "Cílová skupina by spíš dala přednost kazetám z lakované kůže," soudí znalci.