V bance mu sdělili, že bude muset dojet ze svého domovského města Wagga Wagga do deset hodin vzdáleného Sydney do pobočky peněžního ústavu HSBC, aby vyplnil potřebné dokumenty a objednal si novou kartu i s internetovým bankovnictvím.

Problém tím ale neodstranil; hongkongská pobočka, která mu kartu kdysi vydala, žádost odmítla s odůvodněním, že neodpovídá jejím záznamům. Lewis neměl jinou možnost než letět dalších 7500 kilometrů do Hongkongu, aby bankovním úředníkům ukázal pas a průkaz totožnosti, díky čemuž se vše konečně podařilo vyřešit.

„Hongkong se mohl se Sydney domluvit a nechat si moje doklady odfaxovat,“ řekl novinářům Lewis, který nyní požaduje od banky náhradu nákladů na cestovné. Osobně by prý čekal lepší služby od HSBC, která inzeruje, že je „lokální světovou bankou“.

„Stálo mě to neuvěřitelnou spoustu času, peněz, nepohodlí, stresu a starostí. To nejsou věci, které by člověk od mezinárodní banky čekal,“ dodal Lewis. Banka se za své chyby při zpracování jeho žádosti omluvila.