Ačkoli se zdá, že chlapce okolní svět nezajímá a hraje si jen se svým přístrojem, ve skutečnosti celou dobu natáčí svou rodinu. O Vánocích, když se všichni sejdou, pak video pustí a všechny tím zaskočí. Někteří členové rodiny dokonce pláčou dojetím.

Jak ale podotkl server Business Insider, v reklamě s názvem Misunderstood (Nepochopený) hoch celou dobu drží telefon na výšku, kdežto video, které pustil na televizi, je natočené na šířku.

Video

BEZ KOMENTÁŘE: Jak by měla reklama ve skutečnosti vypadat

Ve skutečnosti by tak záběry neměly vyplňovat celou obrazovku, ale byly by úzké a ohraničené dvěma černými obdélníky. Správnou podobu reklamy ukazuje parodické video, ve kterém jsou chlapcem natočené sekvence oříznuty.

I přes tuto chybu se však reklama divákům líbí. Někteří odborníci podotkli, že je velmi úspěšná, a to i přesto, že se ani slůvkem nezmiňuje o specifikacích fotoaparátu, který propaguje.