Kromě známých osobností zpestří program rovněž soutěže a ukázky práce Sdružení záchranných služeb, Svazu záchranných brigád kynologů, Policie ČR a Hasičského záchranného sboru hl. m. Prahy.

Jde o charitativní projekt  na podporu DKC, které již jedenáct let pomáhá týraným, zneužívaným a zanedbávaným dětem. První ročník projektu se uskutečnil loni v květnu a přilákal šest tisíc návštěvníků.

Zájem o služby vzrostl

"I díky této akci jsme zaznamenali zvýšený zájem o naše služby jak na straně naší nonstop Linky důvěry, tak v ambulantní části. Zvýšil se i počet partnerů a sponzorů zařízení," řekl mluvčí DKC Tomáš Přenosil.  

"Na základě těchto výsledků získal projekt Darujte sebe! 1. místo v soutěži o nejefektivnější reklamní kampaň roku Zlatá Effie 2003 v kategorii sociální a ekologický marketing," dodal Přenosil.