Letos uvedla společnost kalendář opravdu stylově, když se všechny letušky z kalendáře procházely v sukni a horním dílu plavek po Londýně. Pro dívky a ženy se jednalo o završení jejich „práce“, kterému předcházelo focení na Krétě.

V součtu všech kalendářů se aerolinkám podařilo získat prodejem kalendáře v přepočtu téměř 15 miliónů korun a firma počítá s tím, že slušnou sumu se jí podaří vybrat i letos. Veškerý výtěžek pak poputuje ve prospěch charity Teenage Cancer Trust, jež pomáhá lidem ve věku 13 až 24 let trpícím rakovinou.

„Je fantastické, že Ryanair si vybral naši charitu. Získané peníze z prodeje kalendáře nám pomůžou v další podpoře nemocných,“ řekla pro server listu Daily Mail Kate Collinsová z Teenage Cancer Trust.

Už je tradicí, že kalendář, který je velmi populární, se každoročně stane terčem kritiky. Letos v březnu dokonce španělská organizace na ochranu spotřebitelů kalendář označila za sexistický a aerolinky kvůli tomu zažalovala. [celá zpráva]