Žák autoškoly například zavolal na nouzovou linku s tím, že se jeho lektorka opozdila. Když si na to prý dovolil postěžovat, tak ho vyhodila z automobilu a lekci ukončila. Mladík se naštval a policii si chtěl oficiálně postěžovat a žádal, aby na místo muži zákona přijeli.  „Potřebuju si někomu stěžovat. Komu si mám stěžovat,” říkal neodbytný mladík.

Pracovník nouzové linky muži doporučil, aby si stěžoval u zaměstnavatele instruktorky, a zdůraznil mu, že podobně triviální problémy se nedají hodnotit jako stavy nouze, pro které je linka určena.

Hlavní inspektorka policejního kontaktního centra ve West Midlands Sally Holmesová odsoudila hovory, které pracovníky připravují o čas a zejména blokují linku pro opravdu potřebné případy.

Často nám volají lidé, kteří něco ztratili anebo se ztratili sami. Ozývají se i lidé, kteří mířili někam na večírek, kam je nepustili. Ale zavolal nám třeba i člověk s tím, že zapomněl heslo ke svému počítači, uvedla Holmesová.