Reklamy se ihned po uvedení staly populárními, a to i přesto, že není jasné, jakým jazykem se v nich vlastně mluví. Deník Seattle Times, jehož redaktoři mluví japonštinou, standardní čínštinou nebo korejštinou, nebyl schopen rozklíčovat jazyk, který herci používají.

Spot pojmenovaný jako „Beautiful and Fast“ (Krásná a rychlá) ukazuje tři ženy, které se snaží nalíčit během 10 sekund. Uspěje až ta třetí. Líčení provede poněkud netradičním způsobem, jež má odkazovat na „atraktivní a výkonné uživatelské rozhraní“.

Video

BEZ KOMENTÁŘE: Power of Touch (Síla doteku). Zdroj: Microsoft

„Power of Touch“ (Síla doteku) zachycuje tři účastníky soutěže ve vyřezávání melounů. Suverénním vítězem se stane opět ten poslední, jemuž k vytvoření krásné řezby stačily obyčejné doteky.

Video

BEZ KOMENTÁŘE: Work and Play (Pracujte a hrajte si). Zdroj: Microsoft

Poslední reklamou je „Work and Play“ (Pracujte a hrajte si), která odkazuje na schopnost provádět několik procesů současně. Dva muži ve spotu hrají na piano a zároveň jsou zapojeni do pingpongového zápasu.