Film začal běžet ve chvíli, kdy moderátorka mluvila o situaci v Sýrii. Diváci viděli na monitor s filmem velmi dobře. „Napřed jsem myslel, že špatně vidím, ale pak už to bylo jasné. Divím se, že si toho nevšimli dřív,“ uvedl pro švédský deník jeden z diváků.

Mluvčí TV4, která je největší švédskou televizní stanicí, uvedl, že monitory ve studiu jsou napojeny na počítače společnosti. Nikdo ze zaměstnanců se ale podle jeho ujištění na film nedíval.

„Film se pravděpodobně stahoval přes jeden ze serverů, které jsou umístěny v budově, a omylem došlo k jeho přehrání. Vypli jsme to hned, jak jsme se o tom dozvěděli. Nemělo se to stát a už se to také nikdy nestane,“ dodal mluvčí.