Hlavní obsah

Ovoce a zelenina v choulostivých partiích. Tak se propaguje veganství

Novinky, vps

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Organizace na ochranu zvířat PETA pravidelně šokuje kontroverzními reklamami. Nejinak tomu je u její nejnovější reklamy propagující veganství. Spot zachycuje muže, kteří provokativně předvádějí různé druhy zeleniny nebo ovoce. Cílem reklamy je přesvědčit diváky o lepším sexuálním životě veganů.

Banán, tykev nebo mrkev se proměnily v části mužského těla ve velmi odvážné reklaměVideo: peta.org

 
Článek

Reklama byla zveřejněna při příležitosti světového veganského dne a ihned získala mnoho kritiků. Těm vadí především přílišná obscénnost klipu. Někteří ho dokonce označili za vulgární.

PETA v doprovodném prohlášení tvrdí, že veganská jídla neobsahují cholesterol. Proto jsou vegani zdravější a mají lepší sexuální život. Kromě toho údajně každý vegan ušetří ročně 100 zvířat, která by jinak skončila na talíři.

Podobnou reklamou na sebe PETA upoutala pozornost již před třemi lety. Tenkrát tvrdila, že lepší sexuální život mají pro změnu vegetariáni. Reklamu dokonce zakázala televize NBC. [celá zpráva]

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám