Na začátku reklamy sestavují dva muži speciální mřížku z devíti obrazovek. Poté ji umístí do výtahu v kancelářské budově. Výtah ještě doplňují falešným ovládáním, skrytými reproduktory a kamerami.

Po nástupu pasažérů se výtah nerozjede, pouze zhasnou světla a ozve se zvuk, který má připomínat poruchu. Vrcholem pak je trik s podlahou. Dlaždice na displejích postupně „padají“ a obraz se změní na výtahovou šachtu.

Lidé pochopitelně překvapeně uskakují, na některých je znát opravdu velký šok. Většina se ale vtípku nakonec zasměje. Reklama sklidila kromě pochvaly za dobrý nápad i kritiku. Vystavování lidí situaci, při které si mohou myslet, že zemřou, je podle mnohých překročením hranice slušnosti.

Veškerá kontroverze je ale možná zbytečná. Sílí totiž hlasy, že celá reklama je jenom sehranou fraškou. Podle této varianty nebyly na podlaze výtahu obrazovky a celý efekt byl vytvořen dodatečně digitální technologií. Vyděšení pasažéři pak byli najatými herci.