Charita Heart and Stroke Foundation (HSF) se zaměřuje především na rozšiřování znalostí o prevenci a léčbě srdečních chorob a mozkové mrtvice. Její poslední kampaň se snaží ukázat na jednoduchost resuscitace pomocí vtipného klipu

Kanadská nadace není prvním, kdo se snaží informovat o resuscitaci zábavným způsobem. O něco podobného se před časem pokusila British Heart Foundation se slavným hercem Vinniem Jonesem. [celá zpráva]

Video

British Heart Foundation a její kampaň s Vinniem Jonesem

Úspěšnosti propagačního videa hodně pomáhá atraktivní téma nemrtvých. Klip je prací známého režiséra Vincenza Nataliho a kvalita je na něm vidět na první pohled. Režisér a produkční společnost pracovali na projektu bez nároku na honorář, podle kanadské televize CBC to pro ně byla otázka prestiže.

Chtějí překonat rekord

V úvodu videa prochází neznámá žena zničeným městem, když v tom narazí na jednu zombie. S tou se ještě s vypětím všech sil vypořádá, ale krátce poté ji z obou stran obklopí dav nemrtvých. Ženě se šokem zastaví srdce a omdlí. Zombie pochopitelně touží po živém člověku, reklama se tak dostává ke své pointě. Oživlé mrtvoly totiž začnou provádět resuscitaci a ženu oživí. Ta si sice po procitnutí myslí, že se nad ní slitovaly a zachránily jí, ale situace se rychle vrátí ke klasickému schématu hororového filmu.

Kromě vzdělávání má kampaň i další cíl. HSF chce překonat světový rekord v největším resuscitačním školení. Akce se bude konat 25. října v torontském zábavním parku Canada´s Wonderland a organizátoři doufají, že se jim podaří přilákat 10 000 účastníků. Aktuální rekord byl vytvořen v loňském roce v Singapuru, kde se hromadného školení zúčastnilo 7 909 dobrovolníků.