Kampaň si objednalo Quebecké sdružení automobilových pojistitelů. To odhaduje, že řidiči, kteří při řízení píší zprávy, mají dvacetkrát větší šanci havarovat než ostatní řidiči. Kromě reklam ještě spustilo mobilní aplikaci, která umí zablokovat všechny příchozí hovory a zprávy.

Televizní spot ukazuje řidiče ze čtyř historických období, všichni z nich během řízení píší způsobem typickým pro jejich dobu. Reklama začíná u vozky s husím brkem, pokračuje přes telegraf a psací stroj až k dnešnímu telefonu. Po nešťastném konci se objeví slogan: „Nikdy jsme nepsali zprávy během řízení. Zřejmě k tomu byl dobrý důvod.“

Kanaďané se snaží na vážný problém upozornit humorně, opačný postup zvolili Finové u reklamy proti neúměrné konzumaci alkoholu. Jejich reklama totiž vypadá jako scéna z drsného hororového filmu. [celá zpráva]

Video

Finská hororová reklama ukazuje, jak vidí děti opilce