Hlavní obsah

Legendární rapper XZibit vykouzlí ze starého vraku novou škodovku

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Automobilka Škoda Auto využila ve své nové reklamě na model Škoda Yeti popularity známého pořadu americké MTV Pimp My Ride, ve kterém parta automechaniků v čele s legendárním rapperem XZibitem předělává vraky aut na super luxusní vozy. Jak nový reklamní klip vypadá, můžete posoudit sami.

BEZ KOMENTÁŘE: Nová reklama na Škoda Yeti s rapperem XZibitemVideo: Škoda Auto

 
Článek

Nesmělý mladík, kterého v reklamě hraje DJ Lubel, přijíždí se starým autem do servisu Czech Coast Customs (v originálním pořadu se tuningová společnost jmenuje West Coast Customs), ze kterého vychází rapper a herec XZibit, vlastním jménem Alvin Nathaniel Joiner. Toho mladík prosí, aby mu vrak vylepšil. XZibit se spolu s partou svých mechaniků pouští do „opravy“, staré auto zdemolují a jako výsledek své práce přivezou zákazníkovi nový model Škoda Yeti.

„XZibit je stále nerozlučně spjatý s programem Pimp My Ride, který vysílá MTV, proto jeho angažování bylo nasnadě. Ostatní aktéři také pocházejí z USA. Castingy však probíhaly i v České republice a vybraných evropských zemích. Nejvhodnější kandidáti ale byli nalezeni právě v USA,“ řekla Novinkám Jana Bahníková z marketingového týmu Škoda Auto.

Reklamní spot přitom poběží po celém světě, paradoxně ale s výjimkou Spojených států, kde Škoda nepůsobí a ani se působit nechystá. Ohlasy na spot jsou podle Škodovky zatím jen pozitivní, o čemž svědčí i dosavadní vysoká sledovanost na internetových serverech.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám